joi, 14 iunie 2012

Review : TEINT FLUIDE ZERO DEFAUT YVES ROCHER



    Buna fetele! :D

   Astazi am avut umpic de timp liber asa ca mi-am zis sa fac review'ul noului fond de ten achizitionat de la Yves Rocher.
   Sunt destul de incantata de el ,dar nu l-as cumpara si a doua oara :) ,deoarece nu indeplineste toate asteptarile pe care le am de la un fond de ten.Inca nu am dat de un f.d.t. care sa imi placa mai mult decat AFFINITONE-ul de la Maybelline ,asa ca daca stiti voi un fond mai bun ,anuntati-ma si pe mine ;D

Ce imi place la foundul de ten Yves Rocher  TEINT FLUIDE ZERO DEFAUT :
  • are un miros foarte placut ,de trandafiri :D
  • nu pateaza(pigmenteaza) pielea

Ce nu imi place :

  • Nu are acoperire foarte mare
  • Intra greu in piele
  • este destul de scump ,fata de AFFINITONE'ul care e mult mai bun

                                                           Va pup si sa aveti o seara placuta! ;* 
                                                                                                                  Virus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu