miercuri, 4 aprilie 2012

Just an ordinary day...hope NOT!

       Hellow everybody ! :D


   Am anuntat ieri ca ma las de fumat(tigari nu altceva :)) ),ca sa nu se inteleaga gresit...cum au inteles alti prieteni ai mei tare glumeti :)) .Lucrul asta mi se parea practic imposibil ,(nu ca acum nu mi s-ar parea) si de aceea am simtit ca trebuie sa fac ceva care sa ma motiveze sa renunt la fumat.So... mi-a venit in minte o chichita ce o aveam eu pe creier mai demult cu albitul dintilor.Am zis ca macar asta sa ma ambitioneze ,deoarece pe parcursul tratamentului ,sunt interzise tigarile ,cafeaua ,Cola etc ,etc.Asa ca am pus repede comanda online si a si ajuns in 24 ore lucratoare prin curierul rapid :D

   Astazi sunt deja la a doua aplicare a benzilor si chiar pot simti cum actioneaza.Un lucru m-a deranjat...am citit review-uri cum ca unii pot dezvolta o oarecare sensibilitate a dintilor si astazi cand purtam benzile am simtit pentru o secunda o durere destul de puternica la nervul unui dinte ,dar banuiesc ca nu sunt prima care a experimentat asta.
   Anyway ,voi reveni peste cateva zile cu o postare in care am sa impartasesc cu voi rezultatele.


   Asa arata benzile....



   "Dear smokes ,

I've been thinking lately how to tell you this...I don't wanna hurt your feelings ,but i think that we should break up.I appreciate the fact that you were always with me in my good/bad moments and I want you to know that i loved you from the start and i will never forget you ,but it's time to face the truth : we don't match anymore.I don't want you to feel confuse ,so i'll give you some reasons to understand why i had to do this...
  First reason...you're always spending my money 
  Second...you make me look bad
  Third...you're like a bitch! if i don't have money i can't get you
  Fourth...I'm always having fights with my boyfriend and my elders because of you
I hope you understand my situation ,and you're not upset  :) :*

                                                      Adios,
                                                          Virus "

   Meanwhile...:D azi mi'am achizitionat niste opincute dragute <3 vroiam ceva gen poante sau flexibili cum li se mai spun...



   Balerinii sunt de lac(color cream) putin alungiti si sunt foarte comozi ...



Btw...am date de ceva filmari de la prezentarea colectiei Spring-Summer(de catre Vogue Boutique) @Select Boutique Club.Asa ca pentru cei care nu ati vazut prezentarea sau nu ati vizitat inca magazinul Vogue va puteti convinge cu ochii vostrii ce hainute faine au! Enjoy it! :D


 

                                        Va pup,
                                                   Virus

2 comentarii:

  1. No offense, baby, uite cateva corecturi la ceea ce ai scris in engleza :

    " the fact that you was always with me" = WERE = that you were always with me
    " feel confuse" = to be confused
    "...I'm always having discussion with my boyfriend " = having an ARGUMENT, nu discussion, ca asta are cu totul alt sens decat in romana.

    Hope this helps,
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. hei ! thanks a lot :)) nu stiu ce era in capul meu de am scris vb 'to be' la pers intai :)) m-au afectat tigarile cred :P

    RăspundețiȘtergere