joi, 12 aprilie 2012

Results of my whitening treatment

   De cand ma stiu mereu am fost obsedata de dintii mei(sa fie perfect aliniati ,albi ,sanatosi ,etc) asa ca am trecut prin cabinetul dentistului de multe ori si de aveam o carie cat o particula de praf :)) .  
   Astazi am terminat tratamentul cu benzi de albire a dintilor ,soo dupa cum am promis am revenit cu o postare in care share'uiesc cu voi rezultatele mele :D .Ce sa zic ,nu credeam ca o sa fie asa vizibil rezultatul ,cam toti cei care ma cunosc cand m-au vazut au sesizat imediat o schimbare la aspectul dintilor mei.Sunt foarte foarte multumita ,probabil cea mai buna investitie din anul asta...
   
   Recomand acest produs cu incredere!Pentru cei care doresc sa-l incerce aici gasiti HomePage'ul de unde mi-am comandat benzile Crest Whitestrips 3D Vivid.    http://www.albirea-dintilor.com/index.html








 Bonus astazi....tune of my week :D






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu