joi, 1 martie 2012

De ce acest blog?

    M-am decis sa infiintez acest blog la cerererea unor prietene si a unor fete care de ceva vreme ma "terorizeaza" :)) (trebuie neaparat sa iti faci blog!)  ,la care eu...mhmm...o sa imi fac (:|  :)) .M-am gandit pana la urma si mi'am zis ca nu ar fi o idee rea mai ales ca acum sunt setata pe modul-HARDCORE in realizarea de machiaje :P si mai ales ca astazi este si 1 Martie ,prima zi de primavara pe care doar eu stiu cat de mult am asteptat-o :D .Se anunta a fi o zi superba ,asa ca iesiti din "barloguri" si bucurati-va de aceasta zi ! :D

    Blogul o sa fie bazat pe postari cu machiaje realizate de mine ,ceva sfaturi si tehnici de imbunatatire in domeniul Make'up-ului  si probabil voi face si postari despre  lumea muzicii pentru ca eu cel putin nu as putea trai fara ea :D ("After silence, that which comes nearest to expressing the inexpressible is music.").
    
    Nu o sa fac o postare separat despre mine si cine sunt eu :)) asa ca o sa ma descriu aici in cateva cuvinte :D
    Ma numesc Todoran Augusta ,sunt din Targu-Mures si sunt studenta la Stiinte si Litere , Universitatea Petru Maior ,specializarea Informatica.Am doua mari pasiuni sa le zic asa ,desi cred ca v-ati dat seama : muzica si Make'up-ul.Povestea mea e urmatoarea: mi'am dat seama ca am o atractie pentru culori si machiaje acum vreo doi ani si de atunci imi tot dezvolt aceasta pasiune(in ultima vreme cheltuind ceva mai mult decat ar fi normal pe machiaje :)):"> i can't get enough :p).

    Momentan lucrez la blog ,deci urmatoarea postare va fi cat de curand :D  .Va pup si va doresc o dupa-amiaza placuta! ;*

                                                        Kisses ,
                                                                Virus  



         Postez si piesa de la Avicii pe care in ultimele doua zile am ascultat-o Non-Stop(aproape ,doar cand dormeam nu :)) ).Imi place la nebunie si videoclipul mi se pare foarte funny :)) :D

         Awaaaw sometimes i get a feeling ,Yeaaah! I get a feeling that i never ,never ,never had before ! :D


 

Un comentariu: