joi, 15 martie 2012

Make Up Tutorial.Moulin Rouge look


            Make Up Tutorial.Moulin Rouge look



  

  Mi-am amintit zilele astea de Moulin Rouge si de faimoasele dansuri Can Can :D...Soooo ,am simtit nevoia sa aduc un aer Moulin Rouge look'ului meu asa ca am facut un mic tutorial despre cum puteti obtine acest look :D

  Trasam cu ajutorul creionului dermatograf negru linia genelor superioare(+codita) ,dupa care cu acelasi creion definim pliul pleoapei pentru a oferi profunzime machiajului ,oferindu-i un aer dramatic.




  Intindem apoi cu o pensula pentru smudge creionul negru ,urmand sa umplem spatiul gol.Umplerea spatiului gol se va face in modul urmator: aplicam fard portocaliu(orange) din coltul interior al ochiului pana pe la jumatatea pleoapei ,iar restul spatiului ramas il umplem cu fard negru.







  Aplicam fard orange si deasupra pliului ochiului(in partea interioara a ochiului mai mult), iar apoi fard alb dedesubtul sprancenelor pentru a da un efect de marire a ochilor(evidentiand in acelasi timp mai bine forma sprancenelor).




  Urmatorul pas este aplicarea creionului negru si pe pleoapa inferioara ,curband capetele liniei trasate spre exterior.Aplicam creion de ochi alb in interiorul pleoapei inferioare dupa cum vedeti mai jos.
   Aplicam rimelul si gata! :D Hope you like my Moulin Rouge :P 















     Meanwhile the whole process my tomcat was staring at me as he always does...:D :))






2 comentarii:

  1. super!!arata foarte bine, maine am sa il incerc si eu...multumim de tutorial, imiplace ca ne spui exact pasii ce si cum ii faci, am vazut multe bloguri de make-up unde ti se pun 2-3 poze si produsele ce le folosesc si da-ti seama tu cum sa le combini si sa iti si iasa...esti o "profa" buna :D asteptam noi tutoriale :D

    RăspundețiȘtergere