sâmbătă, 31 martie 2012

Vogue look

Vogue look

 Hellow girls!

   Imi pare rau ca nu am mai postat in ultima vreme :( , dar din pacate "m'a prins boala rau" :)) (am avut gripa ).Astazi mi'am revenit complet si imi era dor sa ma machiez ,deoarece saptamana trecuta n'am avut chef deloc si am stat nemachiata mai tot timpul ,dar eu zic ca asta nu e un lucru rau ,deoarece pielea are nevoie uneori de o pauza ,pentru a respira.

   
  Am facut un tutorial-imagine cu acest look ,sper sa va placa si astept feedback'uri de la voi! :D :*

                                                                                 Dati click pentru marire



 














   Btw ,in seara asta la ora 23:00 va avea loc prezentarea colectiei "Spring-Summer 2012" a magazinului Vogue boutique.(*intrarea 15 RON)
   Prezentarea o va avea ca MC pe Cosmina Pasarin. 


   Eu voi fi acolo deoarece le voi machia pe fetele care vor defila...so catch you there! ;*





                                                                        Kisses ,
                                                                                Virus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu