vineri, 2 martie 2012

How to get Marilyn's Monroe Look?

                     How to get Marilyn's Monroe Look?



   

     Cu totii o cunoastem pe Marilyn Monroe ,celebrul star cinematografic ,considerata sex-simbol al secolului XX.
     Nu am putut sa nu remarc stilul ei unic  ,al feminitatii eterne: parul blond platinat ,genele lungi si negre ,buzele rosii ,pielea alba cu trasaturile definite si formele pline.
     Mereu am apreciat machiajul pe care ea il purta ,un machiaj simplu ,elegant ,care in acelasi timp emana sex-appeal.Imi plac machiajele simple ,care  evidentiaza trasaturile fetei.Nu imi plac cele complicate ,cu tot felul de forme si 1000 de culori(care sincer nici nu stiu unde ar putea fi purtate-de halloween evetual :p ) soooo....:D am facut un mic tutorial in etape despre cum puteti obtine un look Marilyn Monroe. Enjoy !

   Inainte de aplicarea machiajului ,regula no.1: pielea trebuie sa fie curata apoi aplicati primer (puteti folosi daca nu o crema hidratanta sau o baza de machiaj) ,rolul primerului fiind acela de a asigura rezistenta indelungata a machiajului, atenueaza imperfectiunile si pregateste tenul pentru aplicarea fardurilor.



  
    Primul pas :Aplicam fondul de ten(inclusiv pe buze) ,perle(sau pudra) si highlighter.
Aplicam perlele/pudra in asa fel incat sa evidentiem trasaturile fetei :in scobitura obrajilor ,pe partile laterale ale nasului si pe frunte(evintand zona centrala ,unde se aplica highlighterul).








    Urmatorul pas este aplicarea tusului dealungul liniei pleoapei superioare trasand codita.Apoi cu un creion dermatograf alb am conturat linia pleoapei inferioare.Cu acelasi creion alb am trasat atasata deasupra coditei(de la dreapta spre stanga) o linie care se continua doar pana la jumatatea liniei pleoapei superieoare.












      Ultimul pas este aplicarea blushului si a rujului rosu. Aaa :D si sa nu uitam de alunita caracteristica lui Marilyn.

                                                        Hope you like it ! :D 











 

"Hollywood is a place where they'll pay you a thousand dollars for a kiss and fifty cents for your soul."-(Marilyn Monroe)


 


    

4 comentarii:

  1. :D peruca blonda mai trebuia :D nice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa :)) aia am vrut sa scriu la sfarsitu' postarii da' am uitat :p da'le naibii de peruci ca's scumpe :O :))) :* thanks

      Ștergere
  2. imi place :) desi eu de cand ma stiu nu pot sa fac codita ca imi tremura mana si ma enervez si o las balta si fac altceva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e mai greu pana te obisnuiesti :)) Daca tot exersezi pana la urma o sa iti reuseasca :D

      Ștergere